Vem är DU?

45 kommentarer

Har suttit och uppdaterat blogglänkarna lite nu ikväll, men just nu läser jag hur många bloggar som helst känns det som och ibland kan jag komma på mig själv med "oj där inne har jag inte varit på ett tag".
Sen vissa har jag plockat bort helt och hållet, då jag läser, kommenterar, läser, kommenterar and so on, utan gensvar. Hur kul är det? Hur nonchalant får man vara som bloggare egentligen!
Att svara på kommentarer, hur svårt kan det vara.
Men hur som helst så har jag inte fått med alla på listan ännu, men det kommer =)
Påminn mig om jag glömt dig ;)

Sen ni som aldrig kommenterar, och kanske aldrig ens har gjort det, vilka är ni? Det handlar ju om hundratals människor varje dag, hade varit kul att veta vilka ni är =)

Barnen har nu sovit sen klockan sex, jag har druckit mitt kvällskaffe och sitter med ett jätte sug efter något gott.
Känner jag mig själv rätt så kan jag nog inte motstå gottigheterna i köket.
Men äh det gör absolut ingenting, även om jag skulle vilja sluta med allt sött..
Räcker väl att jag slutar med det när min träningsmaskin kommer, eller? haha


Världens bästa barn dansar kl sju på morgonen ;)

 
1 Pernilla:

skriven

Hehe morgonpigga tjejer, skoj när dem dansar =)

2 Veronica:

skriven

Tjoho, jag fick visst vara kvar iaf ;) Så tjusiga flickorna är i matchande outfits :)

3 Pernilla:

skriven

Hehe ok =)

4 Angelica Thorne:

skriven

Hej! Jag brukar läsa din blogg, vi gick på samma skola under grundskolan pch jag minns både dig och din bror väl! Jag tyckerdu är helt otrolig som fixar dina tvillingar själv med allt vad det innebär! De som själva har barn vet men tvillingar är inte lika vanligt! Tycker iaf att det är roligt att läsa din blogg! Kramar till dig och dina fina flickor!

5 Madde - mamam till Elias:

skriven

Hej! Har halkat in på din blogg och läst den ett tag nu.. Härlig blogg att läsa...



Själv är jag fru till Håkan och mamma till Elias som blir 18 månader nu i helgen.



Hoppas du och dina tjejer haft en bra dag... :)

6 Emma | Mamma till Kira:

skriven

Instagram är lite som bilddagboken om du känner till det? Man lägger upp bilder och andra kan se, kommentera och gilla. :) Jag som har vänner överallt i Sverige, Norge, Finland och London tycker det är super. Slipper man mmsa och maila :)

7 Renata - gravid v. 39:

skriven

Tycker också det är lite störigt när vissa aldrig svarar, då känns det lite som högstadiet, eller hur ? :D



Ps: Dina tjejer är för goa

8 Erica:

skriven

Men gud vad söta! Brukar dom dansa tillsammans sådär? Urgulligt ju. =)

9 Linda!:

skriven

Ja ibland bara veckorna springer iväg. Och nu när jag är själv med alla 3 på veckorna är de rätt skönt att dom går fort :)

10 Ewa (mamma till 6 döttrar):

skriven

Ja jag tycker det är trist när man kommenterar och aldrig får gensvar :(

Men jag har som regel att försöka hinna med att gå tillbaka och skriva till dem som kommenterat hos mig :) Jag tycker det är min "skyldighet" för att jag har så underbara läsare som orkar och vill följa mig och mitt liv :)



Stor kram till er från mig <3

11 Anna:

skriven

Lika söta som vanligt dom små gullen <3 Ja du har så rätt angående det där med bloggsvar och så.. Har du sett att du ligger i min blogglista :)Tihii:) Sovgott söta du! Kramis

12 Sinta:

skriven

Är du riktigt duktig med träningsmaskinen kan du fortsätta äta sött ;) vad söta dina tvillingar är! Och tänk att du är så ung och tar hand om dem alldeles själv, duktiga du. Kram Sinta

13 Jennie & FrökenFlis:

skriven

ja tröttnar också på bloggare som alrid svarar, dom brukar jag ta bort efter ett tag, för man vill ju gärn aha gensvar på det man skriver. Det är ju lte det som är halva vitsen, att prata och skriva med vanrande, bloggare emellan.



Kram

14 Kristin-mamma till Milo:

skriven

Åh sötnosar! Jag brukar titta in här då och då :) Du skriver trevligt och så har du så charmiga bilder på töserna! Har för mig att ni bor i Skåne, stämmer det? :) Kramar

15 Sinta:

skriven

Bra jobbat, heja heja! Sov gott :)

16 Veronica, mamma till Nim o Belle:

skriven

Åhh det där goa.. det har jag slutat med nu. SKA ha bort gravkilona enkelt denna gången..



Ja, amningen funkar fint. Är SÅ glad. Då det inte gick alls med min grabb..



Du blir nog jättenöjd med maskinen. Vad ligger de på i pris?

17 Magda:

skriven

Hihi mig har du glömt ;)



Håller med dig. Har kommenterar vissa bloggar men får aldrig nått svar, sen kan jag villigt erkänna att jag vissa dagar är dålig på att svara eller kommenterar, men försöker.



Nä nu ska jag försöka sova, tänder och snurre sprätt jämte mig verka bli en så där härlig underbar natt...

Kram på er!!

18 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jag står gärna med på listan jag också blink blink ;) Kan ju förstås lägga in dig bland mina också :D



Svar: Jajamen, Jonathan föddes i januari och Noah i november,så det var snabba ryck däremellan ;)

19 petra:

skriven

Sötisar!!



Ja visst e de lite trist att alla kommenterar. Iaf ngn gång =)

Kul att se vilka "gäster " man har ju

Natt natt

20 Trees, mamma i London:

skriven

haha tack ;) och grattis i efterskott såg att jag missat det!



Håller med dig att det är tråkigt att inte få svar.

Jag får dåligt samvete när jag inte svarat.. fast förstår dom som får MASSA kommentarer, men ibland kan man ju svara då iallafall!

21 Erica:

skriven

Sv: Tack. Jag ska bara bleka fler slingor så det blir bättre i utväxten. =)

22 m a j a n:

skriven

Sv: Ja, lite duktig kände jag mig allt ;) Ja, en vaktmästare hade ju vart bra att kunna ringa, men någon sån har vi inte :)

23 Erica:

skriven

Jo då det blev helt okej. =)

24 Anonym:

skriven

Sötnosar! :-)



Att jag är här inne och läser, vet du nog redan kanske? :-)

25 Elina:

skriven

Hur ska du kunna veta det då jag glömmer och skriver namn, haha. Det var jag som kommentera det förra :P

26 Isacs Mamma:

skriven

Hej Tanja ifrån facebook:) kul att jag fick kika in:)

27 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Hatar bloggar som inte bryr sig om dom som läser. När man kommenterar och kommentarer och aldrig får svar! Där är du så bra så! Du svarar och visar intresse! Det gillas! :)



Försöker att kommentera när jag läser :)

28 Maria en Norrlandsblogg:

skriven

Hejsan i dag är de mycke bättre dag synd bara att de ska vara så trisst väder hatar dessa dagar då de bara är grått å trisst ute man ha inte lust till nått då :) allt bra med er :)

29 Nina:

skriven

Ja men visst äre trist då man aldrig får svar!

Det är ju kommentarer som är en del av tjusningen med bloggandet!

Och tycker det är så roligt då man halkar in på nya bloggar som man faller för!

Har många besökare varje dag men inte så många som kommenterar. Många kollar in bara för att dom är så nyfikna!

Hade bloggen låst ett tag men det va ju så trist då man inte fick "träffa" nya bloggare då!

Ha en underbar fredag!

Kramen

30 Helena:

skriven

Hej, försöker slinka in och kolla dig och supergulliga töser, men nu när mina små är nio månader (på måndag!), och är överallt hela tiden, har jag knappt tid att uppdatera min egen blogg.. :)

Ska försöka kommentera lite mer!



Åh, det där sötsuget... Hit med vårvärmen nu så man känner att man vill vara ute och röra på sig!

31 Sanna:

skriven

Jag kikar in här :) Har bf den 19/5, och följer lite mammabloggar!

32 J - tvillingmamma:

skriven

Goa ungar som dansar och har kul med varandra! Här bråkas och skriks det mest just nu...

Trevlig helg! Kram

33 Maria joensuu:

skriven

Jag följer dig via bloglovin och försöker kommentera, tycker också det hör till. Inte måste man skriva så mycket utan det är ju lite som en bekräftelse på att man smyger runt här!



Sötis tjejerna som dansar runt! Mina är oxå mycket för dans just nu men tyvärr blir dom ibland lite för goa med varandra och kärleken får dom att bita till varandra... fast efter lite gråt och tröstande är de igång och busar igen!



Hoppas ni får en trevlig fredagskväll själv ska jag snart åka och duka lokalen inför minstingens dop imorgon!



Kram

34 Anonym:

skriven

Hej!



Vad hittar du på ikväll?

Kram

35 Sandra:

skriven

Hej!



Vad hittar du på ikväll?

Kram

36 Linda!:

skriven

Ja man kan göra mer på helgen och inte direkt ha måsten =)



Ska va ifrån mina 3 barn hela dagen och natten imorn.. Lite skrämmande men ska på 50 års kalas.. Flisa har jag vart ifrån med aldrig killarna =S

Men de kommer nog gå bra =)

37 Evelina:

skriven

Vilken härlig bild :D Pigga barn!

38 Linda Olsson:

skriven

SV ; Tack fina du! :D



Ja visst vore det kul om man kunde få reda på vilka som varje dag kikar in på ens blogg! :D



Så söta de är! :)

Kram

39 Erica:

skriven

Tack. Magsjukan verkar vara borta!

Detsamma till er, trevlig helg. =)

40 Elin:

skriven

Halloj. Jag kikar in här ibland och läser om dig och tjejerna. Är dålig på att kommentera men sitter oftast inte helt ostört så jag snabbläser lite och sen får man lov att göra nå annat :)

41 Brassemamma:

skriven

Visst blir man nyfiken på vem som läser ens blogg? ;-) Jag läser också en del bloggar och har börjat inse att det är svårt att hålla reda på alla så ska försöka fixa så att jag har alla favoriter på bloglovin. ;-)

Kram

42 Solan:

skriven

Saknar tiden då mina tjejer va så små :)

43 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Håller med dig! Tyvärr är väl jag rätt så kass på att svara ibland men jag svarar i alla fall på mina kommentarer jag får :)



Vad är det för träningsmaskin du köpt? :)

44 ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥:

skriven

jag håller verkligen med dig ang de där att man läser kommenterar men får inget tebax då tröttnar jag me hur svårt kan de va å svara eller bara visa ett litet tecken att man sett kommentaren :P



jag läser å kikar in hos dej såfort du skriver har lagt till dig på bloglovin så jag har koll på dig hihi

Kram

45 Sandra - Mamma till Engla & Joline:

skriven

Jag läser din blogg så ofta jag har tiden o tillgång till internet! :) måste följa ditt o flickornas liv ju. Spännande saker händer hela tiden tycker jag, sen kan jag ju inte sticka under stolen med att tjejerna e såå fina o så lik mamma sin ;) puss o kram