Underbar dag!

9 kommentarer

Igår hade jag en helt underbar födelsedag!

Kl tio kom pappa hit och tog med barnen ut och lekte på lekplatsen och jag tog tag i hemmet.
Städade och fixade inför kalaset på kvällen.
Min bror med famillj kom vid fyra och då gick jag fortfarande i mjukiskläder!
Så det fick bli en snabb dusch för att kunna ta emot resten av gästerna kl fem = )

Presentkort, chokladmassage, ansiktsmassage, manikyr och en korg full med cider och godis var de presenter jag fick igår. Idag fick jag vin, ljus och ätbara stenar av flickornas farmor och farfar. Sen fick jag en "spakorg" av Mia.
Är så glad, för allt jag fick var verkligen till mig personligen.
Verkligen saker som jag kan njuta av!


Brorsan, Isabella, Leon..
Pappa, Pernilla och Andre i bakgrunden =)


Ett stort tack till mina kära föräldrar, än en gång, för att dom alltid ställer upp och hjälper till!
Jag fick en helt underbar födelsedag igår tack vare världens bästa mamma och pappa, och underbara släktingar!



 
1 Solan:

skriven

Det låter som om du haft en underbar födelsedag.

2 Petra:

skriven

Hej hej

Underbart de låter. Kul att få så personliga presenter. Så fina dina söta tjejer e. Förstår att dom var trötta idag. men klart att man får vara uppe sent på kalas.

kram

3 Ewa (mamma till 6 döttrar):

skriven

Vilken härlig dag och den är du värd :)



Kram <3

4 Meekatt:

skriven

Åh, vilka ljuvliga presenter!! Lycka!!

Stort grattis i efterskott!!



Kram!!



//Meekatt...

5 Maria - mamma till fem:

skriven

Vilka fina presenter, och visst känns det extra bra när gåvorna verkligen passar. Känns extra genomtänkt och kärleksfullt då.



Så skönt det är när man har sina föräldrar som ställer upp, jag har ju också den förmånen och det är verkligen guld värt! Som du skrev hos mig så är det toppen att handla med mormor så flickorna får chansen att känna sig lite "friare"!



Hoppas ni får en toppen vecka!

Kram

6 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Du verkar ha haft en helt underbar födelsedag du! :)

7 Pernilla:

skriven

Låter som du hade en jätte bra födelsedag =)

8 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Så mumsig tårta du hade då du fyllde, får midsommar vibbar av alla jordgubbar :-D Hoppas solen skiner på dig i dag! KRAM

9 Johanna:

skriven

Sv: Tack så jätte mycket! :D Roligt att höra att folk gillar det man gör^^