Tack för det !

32 kommentarer

Igår tog vi en runda till stan. Blev nya skor till tjejerna och två par till mig!
Blev rosa fina sandaler från Vincent till tjejerna och själv fick jag köpa två par skor för 79:-
Inte illa ;)

Sen var det raka vägen hemåt för att sedan köra till verum där kvällen skulle spenderas.
Min pappas kusin fyllde 50 så hon hade stor fest med ca 100 personer.
Jag och en jobbarkompis stod för köket och serveringen. Och trots att jag "jobbade" så var det en mycket trevlig fest!
Barnen skötte sig utmärkt och fann en ny vän. Som dom tyckte om lite då och då..
Sen gullade dom med min nästkusins som som fyller 1 nu i maj. Söte Nemo:)
Vid tio så slocknade Melissa i min fasters famn, då var hon helt slut. 30 minuter senare slocknade även Isabella i min faster famn.
Melissa vaknade igen runt halv ett, då blev det nog för varmt i vagnen.
Men somnade lagom till vi skulle köra hem... Och halv tre var vi hemma!
Jag var helt slut och hoppades bara att barnen inte skulle vakna kl sex..
.... HALV TIO! Inte ett dugg utvilad men överlycklig över att dom sov så länge:)

... Och tänka sig så sover dom middag nu. Jag sitter ute i solen och njuter!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2371102/images/2012/pic_203333783.jpg" class="image">

 
1 Pernilla:

skriven

Tack tack =)



Såå fina bilder på sötnosarna!!



Vi kan de flesta helgerna, dock inte i mitten av juni och framåt, är ju student och kalas för killarna och så ska vi på semester en vecka i juni...



Ha det fint, kram.

2 Renata - gravid v 40:

skriven

Kul med kalas!! Fina bilder på tjejerna, tycker det är så fint att de alltid matchar :)



Kram

3 Jennie Lenita - 3 barnsmamma:

skriven

Jo jag tackade ja :) Älskar ju ändå att baka och pyssla med sådant så jag ser fram emot att få lappa ihop lite tårtor och bakelser även om det blir lite små stressigt :)

4 Magda:

skriven

Så underbara tjejer du har!

Härligt att det funkade så bra på festen.



Hoppas ni har en mysig söndag!

Kram

5 J - tvillingmamma:

skriven

Riktigt härliga bilder!

Lycka till hos läkaren imorgon!

Kram

6 Kristin-mamma till Milo:

skriven

Härligt med sovmorgon och att kalaset funkade bra! Sötnosar! :)



SV: Underbart skoj med bröllop, blir väl 50 pers ungefär. Faktiskt det första någonsin jag går på så det skall bli superskoj :)

7 Elina:

skriven

Så jäkla söta dom är, och visst är det härligt med en massa solstrålar :-)



Jag vet, jag är inte heller så mycket för villervalla, men nu för stunden är jag det, dom hade såå mycket fint.

8 Nina:

skriven

Vilka härliga små tjejer du har! Och vilka kanon fina kläder dom har på korten. Härlig färg!

Och härligt att dom sov till halv tio!

Hoppas ni har det tipp topp!

Kramar!

9 Madde - Mamma till Elias:

skriven

Ni verkar haft en bra dag.. :) Härliga bilder på dina töser.. :)

10 Johanna-tvillingmamm:

skriven

Gosungar!!!

11 Anonym:

skriven

Åhh härliga bilder! Underbar dag idag.

Skönt att dom sov så länge efter en sånt kalas!



Allt bra här, trött efter en dag i solen bara.



Kika in här ;)

http://zupermamman.blogg.se/2012/may/bloggkarlek-1.html

12 Petra:

skriven

hmm min adress o namn saknadees nog men det var jag som skrev förra kommentaren. =)

kram

13 Petra:

skriven

Kommer från hjärtat vännen!

kram

14 Maria - mamma till fem!:

skriven

Så fina bilder på prinsessorna! Skönt att du hittade skor, och vilket bra pris för dina!

Så duktigt av tjejerna att orka så länge på kvällen under festen.



Hoppas ni haft en bra dag idag!



Kram

15 Magda:

skriven

Ja mina bråkar ju inte så farligt än men Alice har börjat putta Wilma. Mest storasyster som bråkar och Wilma finner sig liksom i det men blir ledsen. Jag säger till och då tycker Alice synd om sig själv ja ja det hör ju tyvärr till med syskon...

Kram och godnatt

16 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Lite sovmorgon blev det trots allt :)

17 Ewa (mamma till 6 döttrar):

skriven

Sötnosarna :) Kul när man får åka och shoppa lite :)



Vi har ju shoppat både converse och pippiskor här i huset :)



Japp nu håller vi tummarna för värme :)



Kram

18 Faster Anette:

skriven

gissa om fastern gillade att mysa med flickorna :))

19 Madde - Mamma till Elias:

skriven

Jo vädret har ju verkligen varit helt underbart.. OCh hoppas på lika bra väder idag då jag ska jobba... :)



Jo de brukar ju bli så när man är och handlar men varför egentligen.. :P hehe

20 Jennie Lenita - 3 barnsmamma:

skriven

Idag har vi strålande solsken och vi ska passa på att vara utomhus så mycket vi hinner och orkar :)

21 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

mysigt med lite shopping :)

22 Gunilla:

skriven

Vad bra att dom sov lite längre, annars så brukar det vara att dom vaknar tidigt när dom har varit uppe länge.

Söta tjejer.

23 Nina:

skriven

Ja det är bara att ta nya tag! Jäkla svacka! Och jag kunde helt enkelt inte motstå dom där underbara våfflorna som vi gräddade utomhus på elden!

Hoppas ni har en bra måndag =)

Kram

24 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Sötnosarna! Underbara byxor med hjärtan på! :)



Sv: att ta en dusch utan barn och utan ens barn i huset det är helt makalöst... slippa stå och lyssna efter ljud och bråk och slippa få en massa ankor inkastade :)

25 En tonårsmammas dagbok:

skriven

SV: ja det hoppas vi att det blir =)

Vad roligt, om du också kommer på något bra tips om hur man använder den så säg gärna till =)

Kram

26 Maja:

skriven

vilka härliga bilder=)

27 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Härliga bilder!!! Å även här har barnen fått skor, men jag glömde bort mig själv... får ta å se över mina egna skor nästa gång ;-d KRAM

28 Jennie & FrökenFlis:

skriven

vksst är det lycka med billiga skor! :)



Och va skön att dom sov så länge, bättre än 7 iaf ;)



KRAM

29 Linda!:

skriven

Börjar vända nu som tur är =)



Jodå söndagen flöt på med fix hemma, grillning och lite fix på altanen..

Hoppas du och dina söta tjejer hade de bra =)

30 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Gu va skönt att de sov så länge ändå! Det hade aldrig mitt hjärta gjort tyvärr, hon vaknar i stort sett alltid samma tid oavsett hur sen kvällen blir för henne.



Sv. Ja riktigt fjantigt och grymt irriterande eftersom den som sagt skulle gått ut imorgon.



Jo men visst är de så, vi lever ju med barnen 24/7 borde inte vi som föräldrar då se vad som är bra och dåligt med dem då?! Idiot läkare som inte tar en på allvar, efter det bytte vi i alla fall till en privat barnläkare inne i Gbg och det kändes som att de lyssnade mer. Nu har vi dock barnmedicin precis bredvid BVC så vi går ju dit istället och den läkaren vi har där är helt underbar men de där läkarna man ska ha när man åker till sjukhus och vårdcentraler är ju bara helt värdelösa känns det som..

31 Mi ♡ mamma till L & C:

skriven

Vilka sötnosar! :)

32 Carro - 22år & 2barnsmamma:

skriven

Ååh vilka otroligt vackra barn du har :) Vad roligt med tvillingar :D´