Lekmer.se

4 kommentarer

Tror inte att det finns någon som missat den underbara sidan Lekmer.se
Dom har allt och lite till! Leksaker, kläder, inredning, underhållning, you name it!
Jag vet inte hur många beställningar jag gjort därifrån och det är alltid snabbt leverans.


Den här söta grillen fick tjejerna för ett par veckor sen.
Suverän med massa olika tillbehör.

Tårta med spelande ljus. Tjejerna älskar den, dock får dom inte leka med ljuset, men dom tar tårtspaden och lägger upp på tallrikar och "äter". Super gulligt!
Just nu 60%!

Mimmi Pigg kundvagn
Även denna älskar tjejerna, dom springer runt med sina kundvagnar och lastar i och ur.
Man kan även göra om den till en trolley så man kan gå och dra den efter sig.
Smart!
Kommer även med massa olika tillbehör.
Och tänka sig, även här var det billigt, just nu 52%!
Klicka på produkternas namn så kommer ni vidare !

Sen finns det ju lite "vill ha" saker med ;)
Den söta rosa "gungdinglisen" hade Melissa älskat! Dock en med hängöron som hon hade kunnat snusa på ;)
Verktygsbänken med tillbehör hade kanske kunnat vara en fin present till lillkillen i 2-års present?
Åh jag hade kunnat bläddra igenom deras hemsida hela natten.



Detta städkitet från vileda, perfekt för mina tjejer som älskar att städa. Gäller att passa på medans dom vill ;)

Och allt detta och så mycket mer finns bland alla barnprodukter, leksaker och barnkläder på Lekmer.se
Såg även att det just nu var jätte rabatt på vinterkläder, t.ex didriksson. Så vågar man chansa på barnens storlek till vintern så går det att fynda rejält!
Ytterkläder hittar ni här

Visst blev ni lite shoppingsugna? Jag blev iallafall ;)

 
1 Petra:

skriven

Grillen var läcker den!!

Ska övertala min sambo om kryssningen! Men inga problem där inte ha ha =)



Kram & natt natt

2 Meekatt:

skriven

Åh, grillen är underbar! En sån ska jag beställa!!!



kram!

3 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Dom är jätte bra och har en massa fint! Beställde där till Caspers födelsedag, snabb leverans och rätt saker! Nej dom är super och ofta kampnajer :)

4 Renata - gravid v. 38:

skriven

Oj det där städkitet var ju jättecool!