Den är på väg!

19 kommentarer

Ja, jag beställde den idag! Måste ta tag i min kropp och jag hoppas att jag ska bli nöjd med denna.
Tack för alla tips jag fick angående träning, och även några som tyckte att jag inte skulle beställa denna.. men men..
Jag vet några som varit nöjd med den och sett resultat, så det hoppas jag på!
Ni hittar den här



Mini Circle kombinerar hjärt- och muskelstärkande träning och ger därför maximal kaloriförbränning. Samtidigt utnyttjas tyngdkraften i den cirkulära rörelsen för att koncentrera och rikta träningen till de övre, nedre och sneda magmusklerna. Effekten är närmast otrolig och resultaten är fantastiska! Faktum är att 3 minuters träning med Mini Cirlce motsvaras av 100 vanliga situps och du förbränner mer än dubbelt så många kalorier.

Mini Circle är skonsam för både rygg och nacke. Träningen ger resultat där den ska och medför inga onödiga påfrestningar på andra delar av kroppen.

Genom att lossa svängskenans lås-sprint så förvandlas din Mini Circle till ett lika kaloriförbrännande redskap för att träna höfter, stjärt och lår. Du får helt enkelt allt i ett!

 
1 Novembersara - i väntan på majbebis:

skriven

SV; Men tack snälla rara du <3

2 Petra:

skriven

Hej hej



Ja mamma är så nöjd med den. Har gått ner mkt o framförallt trimmat upp kroppen.



Ja jobbigt när de mår så. Tror att det var tandsprickning i samband med att de gjorde svinont efter olyckan.

kram

3 Brassemamma:

skriven

Bra att du beställde den tycker jag! Hoppas du blir nöjd. Jag blir lite nyfiken så berätta gärna sen när du har använt den.



Kram

4 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Spännande, då får du rapportera hur det går! Ta före å efterbilder, eller mät å så rapporterar du efter 4-5 veckor om det ger resultat el ej :-D KRAM

5 Anonym:

skriven

Lycka till med ditt inköp! Kommer bli så bra så!



Sv: jag brukar inte bli arg men det blev jag på han.. Blev irriterad och trött.

Ska ringa bvc imorn när vår ordinarie är där och berätta och påtala att vi inte vill träffa han fler gånger... Fy så hemsk...

6 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Så nu fick jag med mitt namn med ;) Ser jag blev anonym igen, haha...



Sv: ja ska ta det med bvc och hoppas att dom lyssnar!



Ja lite före och efter bilder är alltid kul ju! Jag som tycker du ser så slank och tränad ut men vet att muskler behövs det med.. särskilt rygg och mage :)

7 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Ok inget kul när det blir så. Man skall ju tycka att det är bra o kul, negativitet smittar ju av sig på ens barn;) Nope jag är verkligen taggad inför detta;) Nyttigt för barnen att få börja på dagis med!

Sedan så är det lättare att det börjar nu runt 1.års ålder för sedan vid 1,5 år så har de en utvecklingsfas och börjar få separationsångest. Blir väldigt mammiga o pappiga då...det sade även hon på förskolan..att det är lättare nu att skola in. Så himla glad för detta!

8 Renata - gravid v. 39:

skriven

Kul att du beställde den ändå, kan man inte komma ut och träna får man faktiskt ta och göra det hemma. En sån ny maskin är ju en riktig pusch i rätt riktning. Du får ta lite före och efter bilder =)



Kram

9 Sara - Sebastians mamma & väntar lillasyster:

skriven

Hoppas den är bra och funkar precis som du vill! :)

Sv: Ja verkligen hemskt när byxorna spricker och inte känner man sig smal då precis ;)!

10 Elina:

skriven

Härligt! Det är alltid bäst att skaffa sig en egen uppfattning så du gjorde rätt i och beställa den :-)

11 Mamma till William och Wilma:

skriven

God eftermiddag..Hoppas att tränings maskinen är bra o ger bra resultat efter lita träning på den.Ha en fin vår dag..här saknas dok solen..kram

12 Petra:

skriven

Hej hej

Ja men knappast för att du behöver gå ner i vikt. Du e så fin så. Men sånt känner man bäst själv.

13 Evelina:

skriven

Hoppas den fungerar då :D

14 Nina:

skriven

Åh, nu gör du mig jätte sugen på att beställa en oxå! Perfekt då man är ensam med barnen och inte tar sig iväg å träna! Blire en positiv bedömning så slår jag till oxå!

Ha en härlig kväll!

Kram

15 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Jag hoppade bullarna då jag avstår socker för tillfället, men övriga familjen testade, dock inte överförtjusta... Hunden fick resterna ;-P KRAM

16 Louise:

skriven

Oj vad spännande! Hoppas det funkar perfa :) du får berätta sen!

17 Maria - mamma till fem!:

skriven

Åh vad spännande det ska bli att höra vad du gillar denna! Jag, som har vart gravid i typ 18 månader i sträck behöver verkligen få fart på fläsket. Har ju precis som du, ingen möjlighet att kila till gymmet eller så utan måste hitta nåt bra hjälpmedel att ha hemma!



Kram

18 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Fick svar på min fråga nu ^^ har hört att den är bra jag också och skulle gärna vilja ha en jag med så LOVA att du skriver om din träning sen om den maskinen ger dig något resultat :)

19 En tonårsmammas dagbok:

skriven

Då gjorde du ett bra köp tycker jag =)

Har själv en som jag är nöjd med.

I början när jag tränade med den så tyckte jag inte att den tog något alls. Men när jag sen började med att lyfta den armen som jag svingade mig mot så märkte jag en stor skillnad =)