Home sweet home!

9 kommentarer

Varför var jag nervös? Haha fanns ju ingen anledning!
Jag var mig själv och sa rakt ut vad jag tyckte och tänkte! Det gick bra, och sen får vi väl se om det gick tillräckligt bra!

Lite om dagen i övrigt... Ställde klockan på fem men snoozade till kvart över.
Knappt sovit något på hela natten då bägge töserna strulade.
Misstänker mardrömmar, för så fort dom kommer in till mig så somnar dom om, dock inte inatt. Inatt var det något helt annat.
Vi har iallafall legat fyra st i min säng inatt! Lite trångt...

Vid sju tiden kom vi iväg och körde till Sturup, och sen fortsatte resan mot Sthlm.

Vi har haft jätte roligt och även om jag inte går vidare så är jag en erfarenhet rikare!

Nu ska jag sova för jag är helt slut!!

 
1 Petra:

skriven

Åhh så fina ni e!!

Som jag har tänkt på dig idag! Hållt tummarna så hårt att det har varit svårt att göra annat =)

Hoppas hoppas de gick bra!

Kram

2 Petra:

skriven

När skulle du få besked?

3 Linda S:

skriven

Har jag helt missat vad de e du gjort i sthlm?? Din nya vagn verkar super!!!

4 Sandra S:

skriven

Du gör mig jätte nyfiken :) vad e de du gjort!?



Puss

5 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Finingar! :)

6 Petra R:

skriven

Är de kanske Ensam mamma söker...? :)

7 Pernilla:

skriven

Spännande och man är såå nyfiken =)

8 Petra:

skriven

hej!



Ja de där med mobbning e inget kul!

Ja man kan ju bara anta att tumören är godartad efter så lång tid utan att den har rört sig. Men då man ej kan ta bort den så vet vi ej. Men ja, jag tycker att det är otäckt att jag slutat gå på kontroller.

För man tänker då o då på de. SOmsagt alltid när jag får sån sjuk huvudvärk då kommer tankarna igen.

9 Magda:

skriven

Klart det gick bra, du är ju en supermorsa med två fina tjejer. Jag vill veta oxå veta :)