Trevlig helg!

33 kommentarer
Igår tog Martina studenten, en tjej från jobbet. Så jag, mamma och kidsen var där och firade !
Det var mycket trevligt och det bjöds på god mat och goda tårtor.
Sist vi var hemma hos dom var när hennes bror, Daniel, tog studenten, för två år sen. Då var jag gravid med twinsen=)
Det blev ganska sent och jag minns inte riktigt när vi var hemma, men det var nog vid halv tolv.
Melissa och Isabella somnade vid halv tio och sov så gott i sina kitty vagnar = )

'

Men någon sovmorgon fick jag inte idag, men får ju skylla mig själv som gick och la mig sent.
Halv sju stormade tjejerna min säng, jag låg kvar till sju och sen blev det höga protester!
Vi åt frukost och sen la vi oss i sängen igen, myste och läste en bok.
Då somnade först Melissa och liten stund efter somnade även Isabella.
Ja, jag klagade inte då jag behövde städa innan måndag. Måste ju komma hem till ett rent hem!

Det var inte länge dom sov, och så fort dom vaknade så hoppade jag in i duschen.. för att försöka vara klar när det knackade på dörren..
Vi skulle nämligen köra till Skånes djurpark 





Vi hade mycket trevligt och det var två mycket trötta flickor som somnade i bilen på väg hem =)

Nu är det verkligen nedräkning. Måndag morgon flyger vi till Cypern!


 
1 Eva:

skriven

Gomorron. Hoppas ni hade en trevlig och regnfri dag på djurparken. Trevlig resa och var rädda om er alla......,.kram

2 Madde - Mamma till Elias & bebis i magen:

skriven

Härliga bilder på twinsen... Ni verkar haft en härlig dag.. :) hoppas ni får en härlig semester på cypern... :) Avis till tusen..

3 trollet:

skriven

Ha en fantastisk underbar semester!! =))

4 Maria - mamma till fem!:

skriven

Helt underbara bilder! Låter som en trevlig helg.
Hoppas nu ni får en fantastisk semester och var rädda om er!

Kramar

5 Elina:

skriven

Jätte gulligt, och tjejerna är bara såå gosöta! Hoppas ni får det underbart i C. vilket ni självklart kommer få men trevlig resa fina du :-)

6 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

NAW finisar!!& Mysisar! Åh tack snälla du vad glad jag blir,blev bättre än vad jag trodde att det skulle bli;)

7 Ms. Single mama:

skriven

sv; Ja verkligen! :)

8 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Guuuud så sött <3 Å jag hoppas du får det fantastiskt p åcemestern, njuuut <3 KRAM

9 Pia:

skriven

Hoppas ni får en härlig resa. Kram

Svar: Tack :) kram!
Petra Hägg

10 Eva:

skriven

Oj vad det ser sött ut med dejt och dina fina flickor. Det är så skönt att få sova eller bara ligga sidan om de små trollen. Ha det bra på semestern.....Kram

Svar: Ja visst ser det gulligt ut! :)Kram
Petra Hägg

11 Magda:

skriven

Nämen så mysigt och trevligt ni har haft det va roligt för er och är glad för din och din dajts skull :) Skånes djurpark är riktigt trevligt vi var där förra sommaren.
Härliga, mysiga och gosiga bilder!
Kram på er!

12 Jessica Högberg:

skriven

fint, då vet jag att det funkar och jag inte behöver sitta och skriva i alla rutor;) Tack!

13 Jennie & FrökenFlis:

skriven

va kul med student och djurpark ! :)
Och vilka fina bilder :)

Kram och ha en mysig söndag !

14 johanna- tvillingmamma:

skriven

sv: ja det kan nog lätt bli så att man har en bestämd plan men i slutändan är det nog svårare att genomföra :-)

mr dejt ser ut att trivas hihi. fina filtar vi har likadana ;-)

15 Madde - Mamma till Elias & bebis i magen:

skriven

Sv: Jo men ibland så blir de så när man har fullt upp med annat.. :) hehe

Vi börjar må bättre Elias åkte på en släng av vad vi tror är vattenkoppor och sen något annat virus men idag tror jag allt att han ska få gå till dagis.. :) Jo men magen är de bra känns så overkligt än då jag än så länge inte mår något illa... Med Elias bodde jag mer eller mindre på toan..

Kram

16 ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥:

skriven

åh va mysigt!

17 Mamma till William och Wilma:

skriven

God förmiddag söta..Söta bilder på barnen.sista bilden är jätte söt..ha en fin måndag.kram

18 Anonym:

skriven

Hoppas ni får en härlig semester och att du får lite bloggtid så att vi får se lite bilder :)

Åker du mot Stockholm innan kryssningen?
Skulle vara kul att träffas innan med våra twins :)

19 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Yes det gör vi;)

20 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Men så mysig sista bild! Blir rent varm i magen, haha.. undrar då just vad du blir!

Ha nu en SUPER GO semester!!!

Sv: fick din kommentar! Är lite lost i detta nya.. :( inte haft tid att sitta med det heller... dagarna har verkligen gått i ETT nu!
Men bara på det igen.. jobb till torsdag och sen håller denna mamman en veckas semster!!

21 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Men så mysig sista bild! Blir rent varm i magen, haha.. undrar då just vad du blir!

Ha nu en SUPER GO semester!!!

Sv: fick din kommentar! Är lite lost i detta nya.. :( inte haft tid att sitta med det heller... dagarna har verkligen gått i ETT nu!
Men bara på det igen.. jobb till torsdag och sen håller denna mamman en veckas semster!!

22 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Men så mysig sista bild! Blir rent varm i magen, haha.. undrar då just vad du blir!

Ha nu en SUPER GO semester!!!

Sv: fick din kommentar! Är lite lost i detta nya.. :( inte haft tid att sitta med det heller... dagarna har verkligen gått i ETT nu!
Men bara på det igen.. jobb till torsdag och sen håller denna mamman en veckas semster!!

23 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Finns det något som är mer underbart att se den man håller av, ligga och sova tillsammans med barnen?? <3

Men doh, vilka underbara vagnar också, hello kitty liksom - jag älskar rosa, och jag älskar den där (förbannade) katten :D

24 Erica:

skriven

Ni ser ut att ha haft det jättebra och mysigt ;) Sköna bilder vid maten där! =)
Trevlig resa!

25 Erica:

skriven

Sköna bilder där vid maten! =D
Och det verkar som ni haft det mycket bra, och mysigt ! =)
Trevlig resa! Hoppas ni får bra väder så ni bara kan njuta.

26 Renata:

skriven

Mystjejer!! Så skönt att åka iväg Till lite sol och värme. Det är vi inte bortskämda med i det här landet

27 Veronica:

skriven

Ha det så skönt på Cypern :) & du, mr dejt ser ju ut att vara en riktig hunk också! ;) kram

28 Pernilla:

skriven

Jätte fina och mysiga bilder =)

Hoppas verkligen ni har en underbar semester!!

Kram kram.

29 Solan:

skriven

Så underbart <3

30 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Den är så go den sista bilden! Haha :)

Sv: ja jäkla flugor! Sådana tröga som inte försvinner, långsamma och ettriga på samma gång...
Men när vi andra la oss så sov hon gott sen.. som en stock till lite innan sex.. haha.. men då låtsades jag lite som att hon itne fanns och sov vidare lite, haha... :)

Hoppas ni haft en fin dag!

31 Ewa (mamma till 6 döttrar):

skriven

Åhhh så glad jag blir för din skull :) Härliga bilder :)

Bamsekram <3

32 Anna och livet:

skriven

Men ååååå vilka härliga bilder på Mr date och barnen. Jaaaag svimmar av glädje! Är det HAN? Åh så nyfiken och glad för din skull skruttan <3 Kraaaam

33 Anna och livet:

skriven

Men ååååå vilka härliga bilder på Mr date och barnen. Jaaaag svimmar av glädje! Är det HAN? Åh så nyfiken och glad för din skull skruttan <3 Kraaaam