Söndag

22 kommentarer

Igår var det ingen sovmorgon trots att det blev sent för tjejerna. Nu minns jag inte hur dags dom vaknade men var väl runt sex tiden. Lyckades övertala dom till att sova vidare till åtta, så det var iofs väldigt skönt!

När vi ätit frukost och gjort oss iordning så körde vi med morfar till maxi. Jag köpte blöjor och allt det där till resan, sen hade jag fått två kuponger av min vän Jessica. 75:- rabatt vid köp av två up&go, så fyra paket fick följa med hem!
Rabatter gillas!

När vi var i affären så ringde min kusin Jakob och undrade var vi var. Då stod han utanför med sin bror och ville leka med tjejerna.
Men dom kom tillbaka när vi väl var hemma.
Så jag kunde sitta ner och bara ta det lugnt, jag hade ju två duktiga barnvakter.
Och som dom älskar flickorna! Så roligt att se :)
Jag som tycker det inte var så längesen jag gick runt och bar på mina små killar!
Nu helt plötsligt är dom 10 och 11 år och är två väldigt kloka och förståndiga killar.

Efter att ha busat i två timmar så var det dags för killarna att gå till farmor och farfar igen. Deras mamma (min faster) låg på sjukhus så dom skulle dit och besöka henne.

Tog inte lång tid sen kom det nytt besök! Brorsan, Leon och Boss :)
Tjejerna låg dock och sov när dom kom men vaknade efter 45 minuter. Blev överlyckliga över att se Leon! Och Melissa blev glad över att få träffa sin vovve.



Denna veckan händer det med lite..
På onsdag ska jag och flickorna till ett annat dagis på öppet hus. Det är nämligen sammanslagning på dagis i sommar. Så det blir 6 veckor på ett annat dagis här i byn.
Efter besöket där så beger vi oss mot Sommarlust och tupperware party hos Jessica.
Fredag ska jag, mamma och flickorna på studentfest, och lördag trodde jag att vi skulle till flickornas farmor, men det blev inte så.
Händer lite annat med men det tar jag sen!

Och ni har inte missat att vi åker till Cypern på måndag va?
Kommer komma hem med två nya tatueringar, så nu ska jag börja kolla lite hur jag vill ha dom.
Har gjort ett par tatueringar på Cypern innan så jag vet att denna killen är duktig!

Hoppas alla får en härlig måndag kväll!
Kram