På med klackarna!

14 kommentarer

Igår var vi på restaurang strand och åt grillbuffe och det var otroligt gott som alltid!
Varje år blir vi bjudna på säsongsöppningen och varje år är där ca 100 pers. Väldigt trevligt!
Det blev såklart sent och flickorna slocknade i min och morfars famn HALV ELVA! Behöver jag säga att dom var trötta imorse.
Dom hann inte dricka sin älskade välling så den ville dom ha kl sex imorse, sen sov dom till tio!
Jag hade ingen nytta av det för jag steg upp kvart över tre och for till jobbet.
Men när jag kom hem vid halv två så var det dags för tjejerna att äta lunch och sen vila! Det blev en tre timmars vila som jag verkligen var i behov av!

Nu är det strax dags för middag, sen hoppar jag in i duschen, på med klänningen och klackarna sen drar jag till min fina vän Mia!
Flickorna blir passade av mormor och morfar, och jag sover såklart där inatt så vi kan vakna upp tillsammans
Imorgon kommer flickornas farmor och farfar.


I skrivande stund blir det inte alltid som man tänkt sig, i bilen på väg till akuten med Isabella.