lördag

29 kommentarer

Då var det åter igen lördag!
Detta gjorde vi igår :


Och denna dagen började jag med att gå upp kvart över fem, in i duschen för att sedan göra vid mig inför jobb.
Lovade att ta några timmar i receptionen, men bara till klockan elva för sen hade jag andra planer.
Klippning och färgning hos Ida stod på agendan! Och äntligen fick jag träffa hennes fina son Kian.
Han var ljuvlig och han slumrade till på mitt bröst. Hur mysigt är inte det?!
Tänk att för 20 månader sen så hade jag två mysiga bebisar! Tiden går faktiskt jääätte fort, hört det förr eller? ;)



Efter färgning och klippning sprang jag upp på stan för att fixa present till mina kusiner som fyllde 11 år för ett tag sen.
Det gick snabbt och när jag var färdig så skyndade jag hem till mormor och morfar där kidsen väntade på sin mammaaa!
Hann sitta ner en liten stund innan det var dags att bege sig till mina kusiner, där min faster och tre av mina kusiner skulle firas.
Det bjöds på god mat och smaskig tårta!

Nu sitter jag här och känner hur ögonen blir mindre och mindre, sängen är jätte lockande!
Hoppas alla haft en underbar helg!




Kram

 
1 Madde - Mamma till Elias & bebis i magen:

skriven

Sv: De va ju synd att du hade hunnit spärra ditt kort men de är ju inte så mycket att göra åt nu...



Ni verkar ha haft en bra dag... :) Härliga bilder...

2 dianasdrömmar:

skriven

Fullt upp minsann :) kramar Diana

3 Magda:

skriven

Härliga bilder som vanligt och härligt att höra att ni har det bra.

Kan förstå att ögonen går i kors det gör de på mig med nu kl 07.50 sover dåligt igen :(

Är kusinerna med tvillingar?



Nä nu får jag ta tag i dagen med tre busar.

Kram och önskar er en fin söndag :)

4 Fiffi:

skriven

De är så fina dina små tjejer!

5 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Åh var med i vad händer i din stad! Ni har väl andra sevärdheter i din stad,behöver inte vara arrangemang;)Kom igen nu;)Vore kulom du var med...=)

6 Elina:

skriven

Vilka härliga bilder, tjejerna är bara såå söta, och ni verkar ha haft en toppen lördag. Hoppas söndagen också blir bra, kram!

7 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Mysigt ni haft! :)



Sv: jag är det lägsta på ett hotell.. städar hotellrum.. :(

8 Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3:

skriven

Härliga bilder!! :D Ni verkar haft en super dag! :D



Datumet håller jag på lite ;) Kommer upp i bloggen framöver! Hihi!



Kram

9 Anonym:

skriven

Roligt med bebismys! Visst går tiden ännu fortare sen man fick barn?!



Sv. Tack! Så fina namn dina flickor har också. De passar bra ihop dessutom!



Kram

10 johanna- tvillingmamma:

skriven

fullt fart precis som det ska vara på lördagen sen ta igen sen på söndan!



sv: ja det lutar nog mot att vi får lämna sjukan imorgon, vore så sKÖNT!!

kram

11 [email protected]:

skriven

Härliga bilder!! Låter som en innehållsrik dag=)) Mycket värd att somna tidigt;)

12 Jenna:

skriven

Så fina bildkollöage du får till! :)



Sv: Vi har en bugaboo donkey! Bästa köpet det här året utan tvekan och toppen för alla tvillingföräldrar helt klart! Men nu är ju dina tjejer ganska stora redan så det kanske skulle vara lite onödigt för dig nu :)

Kram!

13 Madde - Mamma till Elias & bebis i magen:

skriven

Sv: jo jag tror de har med graviditeten att göra.. Men hoppas de inte kommer vara så under hela...

14 Mamma till William och Wilma:

skriven

Alltid så skoj att gå på student o fira :) Ha en mysig kväll.kram

15 Linda Olsson:

skriven

Härlig da, mysiga bilder! :D



Visst finns det nog inget skönare än att få sova ut?? Tänk om ungarna kunde förstå det också? ;)



Ja precis, den jag har nu har maria gjort :)



kram

16 Maria - mamma till fem!:

skriven

Visst är det en klyscha men tiden går verkligen FÖR fort! Jag kan inte riktigt fatta att min äldsta fyller 12 i år, hon var ju bebis alldeles nyss, och med tvillingarna känns det som om tiden gick dubbelt så fort...



Trevligt att träffa släkten lite och komma iväg på kalas! Är kusinerna också tvillingar?



Sv. Nä hua vågar inte heller tänka på hur det ska bli när de blir äldre! Redan vilja av stål & de kommer säkert gadda ihop sig mot sin stackars mamma! ;-)



Kramar

17 Isacs Mamma:

skriven

ja men det är ju fler och flera, man undrar ju vad ökningen kommer ifrån :S

18 Jonna:

skriven

godingar :))

19 Jennie & Fröken Flis:

skriven

va många härliga bilder ! och va kul med färg o klipp, man känner sig som en ny människa igen efter det tycker jag :)



KRAM

20 Ensamstående trebarnspappa:

skriven

Som vanligt så har ni full rulle på schemat!!!

Härliga Bilder på dem två små söta.

Hoppas du får en underbar dag!



Puss

21 Magda:

skriven

Tack! Jag kände att jag behövde skriva det där inlägget för jag förstår inte men ändå förstår jag vad de menar. Sen diskussionen på FB var också intressant. Kul att vi har samma åsikt om det hela :)

Nä ibland är jag inte riktigt kompis med vad andra tycker men jag accepterar att vi tycker olika.

Alice och Wilma är så olika i sättet och om man skulle dra en parallell så är Noel och Wilma fruktansvärt lika i mycket.

Önskar er en fin måndag.

Kram

22 Pernilla:

skriven

Tack =)



Fina och härliga bilder!!



Hoppas ni får en bra start på veckan, kram.

23 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Men åh vad kul att du också vill vara med!!

Hojta till när inlägget är klart!

24 Elina:

skriven

Ser framemot en uppdatering, hihi.



SV: Jo, det var Lacoste skorna hon hade på sig. Jätte fina, mjuka och sköna verkar dom vara.

25 jennifer - stolt mamma till e <3:

skriven

visst är den??

Bondelid, på MQ :)

26 Anonym:

skriven

Oj! Fullt upp! =) Vilken mysig blogg, hit kommer jag tillbaka! =)




Svar: vad roligt! har du med en blogg?
Petra Hägg

27 Satu- Mamma till 4 barn på 2 år:

skriven

Mysiga bilder!



Mår ni bra annars? Kram

28 Mamma till William och Wilma:

skriven

God förmiddag snäckan..Hoppas att du får en fin sommar dag med dina dina barn.Är det inte jobbigt att ha två sötnosar att ta handom genom du är esamstånde...behöver inte svara om du int evill..kram kram

29 Linda Olsson:

skriven

Fullspäckad dag och härliga bilder! Underbart! :D

Kramar