Mormor och morfar på besök

13 kommentarer

I onsdes kom mamma och pappa hit och hälsade på. Vi åt tacos (ovanligt;)), vi fick fina blommor och alla barnen fick massa godis! (ons är ju lill-lördag.....) Det var mycket trevligt och Melissa och Isabella blev jätte glada när dom såg mormor och morfar komma in genom dörren! Hur många gånger har ni på senaste tid läst hur lycklig jag är? Haha, jag har så svårt för att fatta att efter så lång tid har jag äntligen träffat HONOM! Han är perfekt på alla sätt !! Melissa och Isabella är jätte trygga med honom vilket gör mig jätte glad. Dom är ju inte vana vid att ha en man så tätt inpå. Dom är ju bara vana vid att ha morfar och farfar. Men det fungerar jätte bra, dom kallar honom t.o.m för pappa. Från att vara tre till sju <3 Igår hände inte så mycket, eller jo det gjorde det och jag höll på och fixa hela kvällen! Men det skriver jag om lite senare :) Efter jobbet ska vi hem till Björns mamma som fyllde år igår. Grattis i efterskott :) Efter det ska vi köra till Åhus och äta med mamma och pappa. På lördag kommer Bossi och stannar till söndag, och på söndag får jag träffa min brorson <3, och bror o svägerska. Än en gång måste jag säga att det är problem med radbyte. Appen som inte fungerar som den ska! Justerar när jag kommer till en dator.

 
1 Elina:

skriven

Åh, jag blir så varm inombords, alla förtjänar verkligen att känna den känslan :-) Och sen lät det riktigt gott med tacos, haha. KRAM på dig

2 Jessica Högberg:

skriven

STORT GRATTIS TILL DEJ!! finns faktiskt inget härligare... och att barnen gillar honom gör ju inte saken sämre;) Kramen!

3 Eva :

skriven

Hallå hallå. Det var nog konstigt för tvillingarna att mormor och morfar kom. Men de känner sig nog hemma där men mormor och morfar hade inte varit där innan och det var nog en överraskning för dem. Så skönt att barnen kommer så bra överens. Då synes vi senare .........kram

4 Erica:

skriven

Vad glad man blir av att läsa att du är lycklig och att dina barn trivs så bra med din kärlek. =)

5 Maria - mamma till fem!:

skriven

Så underbart för dig, och flickorna att ni träffat denna underbara man! Man blir så glad när man läser och ni är verkligen värda varenda minut tillsammans!

Nu blev ni en lika stor familj som vi är, härligt!

Kram på er

6 M*:

skriven

ur welcöme! kram!

7 Pia:

skriven

Härligt att allt går så bra med alla. Tjejerna är helt underbara alla 5. Tack för idag, hoppas vi ses snart igen......Kram

8 Magda:

skriven

Underbart att höra varje gång att du är lycklig och jag är oxå tjatig för jag skriver ju typ varje gång att jag är så glad för er skull :)
Härligt med besök och när mor och farföräldrarna kommer blir barnen alltid så glada och vi med :)
Kram på er!!

9 Madde - Mamma till Elias & bebis i magen:

skriven

Härligt att allt går så bra och att du är lycklig... :)

Kram

10 Johanna:

skriven

Hej hej!
Blev så glad över att hitta din blogg!
I måndags fick jag reda på att jag väntar tvillingar... med en kille jag enbart träffat i typ 2 månader.
Jag är fortfarande chockad med funderar allvarligt på att behålla dem även fast han tycker jag ska göra abort!
Din småtjejer är verkligen söta och du verkar ha gjort ett toppen jobb med dem!
Kul att se att det finns "hopp" för mig med!
Har du varit själv med dem hela tiden?
Ska kolla längre tillbaks i din blogg så kanske det står där ;)

Kram Johanna

11 Pernilla:

skriven

Det är så härligt att höra att du/ni är så glada och lyckliga =)

12 J - tvillingmamma:

skriven

Är SÅ glad för din skull! Du förtjänar verkligen att vara lycklig!
Kram

13 Zandrah - Engla & Joline:

skriven

Skönt o höra att du e lycklig! ;} de förtjänar du.
Hoppas allt e bra med er ALLA..
Du har inte kläder i strl 74 som du vill sälja?

Kramar