LYCKLIGA JAG!

12 kommentarer
Sovmorgon fick vi idag! Kvart i åtta vaknade Isabella och var på strålande humör, 30 sekunder senare sa även Melissa hej!
Så det blev mys i sängen, alla fyra <3
 
Förmiddagen gick åt till att göra absolut ingenting! Tjejerna sov middag innan dom hunnit äta middag, och sov i säkert 2 timmar.. och nu så här i efterhand har jag egentligen inte en aning om vad jag gjorde under tiden. 
När tjejerna väl vaknat så åt dom och sen gick vi ut i trädgården, gungade och hoppade studsmatta.
Isabella är ju min lilla fegis, och skulle endast hoppa när Björn tittade på henne.. annars skulle hon vara i min famn och jag skulle hoppa..
Hon är rädd för det mesta.. Melissa är helt tvärtom, helt orädd, inte mycket som skrämmer den tjejen.
 
Framåt kvällen körde vi till maxi för att köpa hamburgare och tillbehör.
Och som vanligt så fort Isabella ser maxi "åka åka åka!!!"
Klart att hon får åka, ja även Melissa. Men dom får ju snällt vänta till efter handlingen. Så under hela tiden inne i affären sitter dom och tjatar "mamma åka!, jag vill!, åka! åka!"
 
När vi kom hem så blev det grillade hamburgare med Björns vänner Sara och Patrik, och deras barn.
Och det var väldigt trevligt!
Ungarna somnade sent så jag kanske vågar hoppas på sovmorgon imorgon med?
 
Och jag hoppas inte att ni har missat det, men jag är så otroligt lycklig!
Jag har världens finaste barn och den bästa mannen! Han har allt och lite till <3
 
 
 
1 Magda:

skriven

Åååå blir lycklig jag med för er skull! Jag har ju lyckan redan och gläds åt när andra hittar samma lycka!!

Ja den där J-vla kossan dyker ju upp hela tiden och den är nog det största I-landsproblemet just nu ha ha. Hon dök upp nyss så vi får väl se om detta hamnar rätt eller två gånger ;)

Kram på er!

2 Linda S:

skriven

åh vilket roligt inlägg o läsa :)

3 Eva:

skriven

Oj vad skoj att du är lycklig. Alla borde få vara lyckliga men tyvärr så är det inte så. Men glad att det går så bra med alla flickor för det är ju det allra viktigaste. Ha det bra och var rädda om er alla.........kram

4 Lillgarden:

skriven

Vad härligt att läsa att du är SÅ lycklig! Det är du väl värd! SÅ livet ska vara ju! :)

Sv: ja min lilla bebis är snart två år! Hur gick det till. Inte så liten längre inte...

5 jonna mamma till Wilja :

skriven

Mysigt !! Fick med sova länge idag :) skönt !

6 Renata:

skriven

Så härligt att läsa!! Njut njut

Kram

7 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Vad härligt det låter!! Underbart att få känna sådan lycka!

8 Maria - mamma till fem!:

skriven

Så underbart det är att läsa att ni är lyckliga, tycker du är värd en prins i ditt & flickornas liv!
Nolia är som Isabella, en riktig fegis, om man jämför med Ellie som är mycket tuffare! Däremot när det gäller att smaka på ny mat då vägrar Ellie att prova om hon inte ser att Nolia tar först... Smart tjej! ;)

Sv. Nä tvillingarna delas inte här heller, innan de själva kan säga att de vill till olika ställen. Vi ska nog försöka åka själva, man behöver ju vara bara man och hustru ibland och inte bara mamma & pappa! Men det känns lite skrämmande att åka ifrån de små i fyra dagar... ;)

Kram

9 Fröken M:

skriven

Den där "karusellen" utanför kassorna är verkligen en kanon "muta" !
V tycker det är "jätte kul att handla" medan jag helst åker själv för att slippa bus och stök. Dock går inte det alla gånger och då finns alltid en glass eller åktur utanför kassorna med i bilden för att hålla mesta möjliga ordning på vår vilding under själva storhandlandet :)

10 Elina:

skriven

Oooh, jag blir så glad för din/er skull. Ni förtjänar all lycka! :-)

P.S. Det är riiiiktigt skönt med sovmorgon. D.S.

11 Pernilla:

skriven

Härligt att du hittat dig en bra kille som gör dig och barnen så lyckliga och glada =)

12 ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥:

skriven

härligt att höra gumman! kul för både dig och tjejerna att ni fått in en bra man i ert hem hihi :)