Lunch i Åhus

19 kommentarer
Även när jag inte jobbar så bara måste jag till Åhus ;) hehe.
När vi vaknade imorse så sken solen och under hela förmiddagen var det kanon väder!
Det var framåt middag det började bli molnigt, men vi trotsade vad jag trodde skulle bli regn och körde till åhus för att möta upp mamma.
Det blev inget regn men det var verkligen ingen sommarvärme!
Det blev lunch på bistro, köttbullar och pommes för tjejerna och pizza för mamma och mig.
Det var väldigt gott! 
 
Och som vanligt så hade tjejerna svårt för att sitta stilla, och Simon (ägaren till stället) ville ju ställa in sig lite hos tjejerna så dom skulle gilla honom så han drog fram klubborna! 
Det var populärt måste jag säga! Dom snodde två klubbor var sen stack dom ;)
 
Efter åhus skulle vi köra till österslöv, men det blev en runda inom apoteket, öoB och kvantum först.
Apoteket hade jag ärende på men dom andra två affärerna vet jag inte varför jag gick in i. 
 
Resten av veckan får vi se vad som händer! 2-års kalas på lördag och tvillingträff på söndag om vädret tillåter och om jag har friska barn! 
 
Melissa i sina fina tottor =)
isabella kör sin bebis
här går det vilt till!
trötta tjejer hjälper mamma göra välling!
 
 
1 Pernilla:

skriven

Hehe söta bus tjejerna =)

OK men vad var det för något då hon hade fått om man får fråga??

Jaa hoppas ni kan komma på söndag, hade varit så skoj att ses =)

2 Pernilla:

skriven

Aha ok, jaa jag förstår att du blir det. Hade jag också blivit =)

Som sagt hoppas ni kan komma på söndag, annars får vi försöka boka in en anna dag snart. Kram

3 Nina :

skriven

Tack! Själv tycker jag att det går sååå sakta. Men mn ska ju skynda långsamt sägs det då gäller viktnedgång!

Underbara bilder. Dom är så otroligt söta dina tjejer!
Kramen

4 Veronica:

skriven

Jajjemen, soltabletter :) Tabletter med betakaroten som gör att man lättare blir brun. De har även massor med positiva egenskaper för huden, och man bränner sig inte lika lätt :) funkar skitbra för mej. Googla på Solarin ! Kram

5 Veronica:

skriven

Jajjemen, soltabletter :) Tabletter med betakaroten som gör att man lättare blir brun. De har även massor med positiva egenskaper för huden, och man bränner sig inte lika lätt :) funkar skitbra för mej. Googla på Solarin ! Kram

6 Erica:

skriven

Sv: Haha, ja jag blir också fattig av det! =) Men man tjänar ju pengar på det och det är ju så roligt att åka dit.

Vilka söta bilder på tjejerna! Dom är så gulliga =)

Har försökt att kommentera några gånger förut på dina andra inlägg, men något har blivit fel. Antar att det är blogg.se som strular, tråkigt...

7 Erica:

skriven

Jag gillar inte den där kon i servicerummet...

Så gulliga bilder på söta barn! =) Och så gulligt med toffsarna =)

Sv: Haha, ja jag blir också fattig när jag har varit där! Men man tjänar ju på att åka dit och sen har man ju himla roligt också =)

8 Fröken M:

skriven

Sötisarna !! Tänk, även här hemma har jag en liten "hälpreda" uppe på diskbänken när vällingen ska fixas :)

9 Magda:

skriven

Underbart att läsa att du längtar efter mannen och att tjejerna längtar och gillar hans barn. Ni är så värda varandra och kärleken.
Goa underbara bilder på fina tjejer!

På fredag är jag tillbaka med bloggandet. Saknar det nu och det händer en hel del här ute på landet.
Kram till er alla!

10 Eva:

skriven

Hej alla flickor. Jag tror att dina flickor har en bra fart och väldigt aktiva men det är så de ska vara eller. Underbart söta och tofsarna i håret är så gulligt. Ha en bra dag och var rädda om er.......kram

Svar: Ja det är tur att dom är aktiva ju , men ibland undrar jag var dom får all energi ifrån :)Hoppas du får en trevlig helg :)
Kram
Petra Hägg

11 Jennie & FrökenFlis:

skriven

låtyer som en toppendag och ibland måste man trorts vädret lite ;)

Sv, ja jag kan starkt erkänna att vblogglusten försvunnit sen dom bytte system här på blogg.se
det är väl en vanesak men det är rörigt och jag drar mig för a logga in =/

KRAM

12 Anonym:

skriven

Hej Petra!
NEEEEEEEEEEEEEJ du har försvunnit på någon vänster från mig på facebook. och jag vill gärna ha tillbaka dig där och få läsa och följa dina tjejer:)
Adda mig igen!
[email protected]
/Kramar Tvilling mamma till Ella & Emil :)

13 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Sikka söt tjejer;) God mat är aldrig fel heller!
Hihi det återstår att se när jag hämtat ut paketet det gör jag imorgon;)

14 Maria - mamma till fem!:

skriven

Vilka härliga bilder på bustjejerna! Så fina är dom dina skatter! Gulliga dom är som letar efter de stora tjejerna, det gör Ellie & Nolia med när inte manda och Sander är hemma!

Hoppas ni har en finfin torsdag idag!

Kramar

15 Lillgarden:

skriven

Sötnosarna! :)

sv: ja det var en hel del tassar må jag säga... usch.. inte det roligaste jobbet i världen inte....
ja dagis är verkligen både och må jag säga! Man vill bara vara hemma för EVIGT och aldrig släppa dom!

16 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Vilka sötnosar! :) Mysigt med tvillingträff! Kram

17 ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥:

skriven

nemen så söta dom är! sött att hon kör henne i vagnen =)

18 m a j a n:

skriven

Åh vilken gosig bild den sista (de andra också såklart)!

19 Petra:

skriven

Hej
Så söta & goa dom e.
Javisst blev det Åhus, inget hav dock :( När vi närmade oss blev de grått & molningt så vi vände i Åhus o for till en sjö

kram