En dag på stan!

16 kommentarer

Testade Appen innan och jodå den fungerar nu! Dock blir bilderna bara massa text. Men det är ju som innan :) Imorse körde vi med morfar till Åhus och käkade frukost på mitt jobb. Och som mina chefer säger "hotellet stannar när twinsen kommer".

Efter frukosten så körde vi vidare till maxi, det första Isabella säger när jag stannar på parkeringen är numera "åka åka!!!" Och det är ju såklart brandbilen hon ska åka. :) Efter maxi körde vi in till stan för att åka karuseller. Ungarna är helt tokiga i det! Hade dom fått så hade dom åkt ALLA! Men det största dom får lov att åka är ju berg och dalbanan. Och det älskar dom!! Dom hann åka 5 karuseller sen började det regna som fn! Så vi satte oss i bilen och körde till fyrkanten och åt mat. Sen somnade tjejerna i bilen och fortsatte sova när vi la in dom i sängen.

Ikväll ska vi till Wilda som fyller två år och imorgon är det tvillingträff, om det inte regnar. :) Ha en trevlig helg alla!

 
1 Lillgarden:

skriven

Oj mitt jobb hade nog rymt om jag kommit med mina små, haha :)

Sv: ja vi hade det super härligt trots regnet på slutet! Hade ju torra kläder i bilen så ingen fara på taket inte! :)

2 Maria - mamma till fem!:

skriven

Härligt med orädda tjejer, vi funderar på att åka till Liseberg med tjejerna nån dag, får se om de vågar åka nåt men med tabke på hur de är så tror jag det kommer bli som med dina. Sura för att de inte får åka allt!

Mysig dag! Kram

3 m a j a n:

skriven

Sv: Ja, jag gör designer, bara dock väldigt enkla, typ som den jag själv har då det är det jag har tid med och det gör jag gratis.

Åh vad roligt med karuseller :) Ska ta med min 2,5åring till Liseberg nu på semestern, ska bli spännande att de se vad han tycker om det.

4 Eva :

skriven

Hallå. Gud vad flickorna ser lyckliga när de åket karuseller. Det är ju en jäkla tur att mamma också åket. De ser lika glada och lyckliga ut på alla bilder. Tycker det är så skoj med barn som vill upptäcka och kolla allt. Det bästa är barn som det är fart på tycker jag Ha det bra och var rädda om er............kram

5 Renata:

skriven

Goa tjejer!! Skönt att appen funkar jag har stört mig som fasiken

6 Elina:

skriven

Alltid lika fina bilder och då måste jag prova om appen fungerar för mig :-)

7 Magda:

skriven

Vilka härliga bilder på underbara töser, syns att de gillar det :)
Fullspäckad helg med andra ord och blev först sur att du kunde blogga från appen och inte jag men såg nu att jag missat uppdatera den så snart ska det nog funka även för mig ha ha.
Fortsatt fin helg önskar jag er.
Kram

8 Magda:

skriven

Vilka härliga bilder på underbara töser, syns att de gillar det :)
Fullspäckad helg med andra ord och blev först sur att du kunde blogga från appen och inte jag men såg nu att jag missat uppdatera den så snart ska det nog funka även för mig ha ha.
Fortsatt fin helg önskar jag er.
Kram

9 petra:

skriven

Så härlig dag. Fina bilder på tjejerna. Kram

10 madde- mamma till elias & bebis i magen:

skriven

Underbara bilder. :)

11 Fröken M:

skriven

åhh va kul ! Jag älskar karuseller och hoppas att viggo ska tycka det är lika kul när vi åker till liseberg under semestern :)

12 Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!:

skriven

Gud så söta små tjejer du har! Tycker att det är så gulligt när man klär tvillingar lika :)

13 Bodypalace:

skriven

=)

14 Jessica:

skriven

Hejsan. =) Vilken jätte fin blogg. Vad är det fär App du pratar om? =) Hoppas du får en bra dag. kram

15 Jessica:

skriven

Oki =) jaha ja jag använder ju wordpress. =) Dom har appen också. =)

16 Mamma till William och Wilma :

skriven

Så skoj med karoseler..Ha en mysig kväll med fina fina prinsessor :) kram