Tisdag

6 kommentarer

Natten har varit bättre. Isabella har kunnat sova iaf. Förutom mellan 4 o 5 då hon hostade fruktansvärt mycket. Stackaren.

Nu är vi uppe iallafall och bara jag som ska göra vid mig sen ska vi köra och köpa tapeter. Igen. Har bara köpt fondväggen.

Jäkla tjatande men imorgon får jag nycklarna :) !!

 
1 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

åh jobbigt med hosta!

2 Mikaela:

skriven

Åh vad roligt=)

Ja jag har ju den andra, men det är ju allt i allo i den sen flera år tillbaka så det känns som ett "gammalt" liv liksom så denna kan va öppen =)

Kram

3 Tredessa:

skriven

Kul att du hittade till min blogg! :-)



Sv: Ja visst är tapeten snygg. Vi är supernöjda ;-)

4 Mikaela:

skriven

DÅ hoppas jag innerligt på att du ska berätta och visa bilder på vart flytten blir av =)

NYYYYFIKEN juu som i en strut =P

5 Fia:

skriven

Guuu vilka stora duplo klossar =)

6 Camilla:

skriven

Ville bara säga att jag tycker din blogg e underbar. Super fina tjejer du har:-) hittade bloggen då jag själv väntar tvillingar.

Lycka till med lägenheten och dina tjejer