Seg dag

6 kommentarer

Tjejerna sover och det finns massor som jag skulle kunna göra men istället så har jag satt mig ner med en kopp kaffe.
Vardagsrummet är kaos och imorgon kommer leverans från Ikea så då blir det ännu mera kaos!
Nu vill jag bara flytta och komma iordning i den nya lägenheten. Jag står inte ut att ha det så här uppställt!
Inte många dagar kvar !

I en diskussion på facebook diskuterades det att sätta "koppel" på barn 1-5 år.
Någon menade på att man får väl ha pli på sina ungar och någon tyckte att aldrig i livet, mina barn är inga hundar osv osv.
Min åsikt? Sele/koppel vad man nu vill kalla det är skit bra! Jag har köpt det till twinsen och kommer använda det. Det är helt omöjligt att springa efter bägge då dom far åt olika håll.
Hade någon frågat mig för två år sen så hade jag sagt att jag aldrig någonsin skulle få för mig att använda sele, men det var innan jag hade tvillingar!

Vad är er åsikt om sele?

 
1 Morfar:

skriven

ja det skulle vi haft på dej:)

2 Anonym:

skriven

Det finns sele i vagn av en anledning. Tom matstolar säljs med sele i matstolar. Tummen upp för SELE!!!!!

3 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Tycker det är bra...

Hellre det än att bli av med barnen eller att dom springer ut i gatan tec...

4 sofie:

skriven

De måste väl lära sig å lyssna!?

5 Anonym:

skriven

Jag undrar hur mycket du lyssnade när du var 1,5 år!!

6 Petra:

skriven

Kommentaren nedanför var till dig Sofie. Och hade jag haft endast ett barn så haft jag aldrig funderat på sele.