Vi föräldrar

8 kommentarer

Fick precis ett samtal från Vi Föräldrar.
En kort intervju per telefon.
Och attans vad svårt det är att svara på tre snabba frågor bara sådär!
Men hoppas det blev bra.
20 mars (dagen då tjejerna blir 1 1/2 år!) kommer tidningen ut och då finns mina fina tjejer med!

Den 27 mars är det sedan sista dagen att rösta, och det är då dom 5 som fått flest röster som kommer vidare till Sthlm.
Visst att mina barn är vackrast i världen, men vems barn är inte det? Haha! Så är det ju och jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att mina tjejer skulle komma så här långt. Med tanke på hur många som deltog!
Så jag är ju jätte glad över detta, det har ni förstått eller ;)

Och angående samtalet som jag fick i fredes så var det från vi föräldrar som ville meddela att tjejerna var bland dom 50 som fått flest röster. Dom sa inte att dom gått vidare, det fick man kolla själv igår.
Ja nej hur som helst, glöm inte att rösta :) 

 

 
1 Jessica:

skriven

Oj så söt =) jätte fin blogg. Hoppas du får en bra kväll =). kram

2 Pernilla:

skriven

Vad skoj att tjejerna ska vara med i tidningen =)

3 Anna:

skriven

Åhåååå vad spännande! Håller tummarna! :) Kram

4 Tina - Minnas mamma:

skriven

Men vad kul, grattis :D Hoppas att du går vidare!!

5 Petra:

skriven

Godmorgon!



De e så kul!! Dom e ju super söta så de e klart att dom ska gå vidare, men ändå. De är stort detta ju! Måste ni fira !!

Jag har röstat & ska be mamma o alla rösta på dom

Ha en bra dag

Kram

6 millamollan:

skriven

hej hopp!!! jag har som sagt redan röstat och nu har alexi i england gjort det, dessutom ligger länken ute på cot markos fb-sida på eng så vi får hoppas att dom vinner, största motständet är nog fr trillingarna! men twinsen var absolut sötast! kramisar

7 Helena:

skriven

Sv: ja, de är väldigt lika, de säger att de är enäggs fast vi har inte gjort dna-test. Spelar ju ingen roll, och så får vi väl se om de blir mer olika när de blir äldre. :).

Kul att tjejerna kommit vidare, hade själv tänkt varit med, men hann inte med att få till en bra bild. Har röstat på dina finingar, ska bli kul att se dem i tidningen!

8 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

jag prenumererar på tidningen så kommer få hem den. superkul :)