"pappa"

13 kommentarer

Godmorgon!
Barnen har varit uppe sen halv sju, sprungit rundor överallt, dragit ut allt som går att dra ut, busat och tyckt att det varit jätte kul att mamman inte orkat lyfta ett finger!
Busungar...
Helgen är snart slut men vi är lediga imorgon med. Underbart.

.. Jag har ett foto på flickornas pappa i mitt sovrum, i en låda.
Det vet Melissa om nu och går och tar fram fotot och säger "pappa".
Idag visade jag henne en bild på min telefon på F , inte samma bild som jag har i lådan, även då sa hon "pappa".
Dom har alltså aldrig träffats, men ändå verkar det ha fastnat för henne att denna bilden är "pappa".
Låt tiden gå sakta tills dom blir så stora så jag måste förklara för dom! :(

Nehe nu är det dags för kaffe!

 
1 Sofie:

skriven

De får vi hoppas <3

Och hoppas han nån gång förstår att han missat två helt UNDERBARA flickor<3



Kramar till er

2 Petra:

skriven

Så sött.

Men ja, de blir nog tufft att förklara.

Han vill inte ha ngn kontakt alls?

sjuk sjuk människa i såfall,. Som har så fina sessor.

Kram

3 Anonym:

skriven

4 Erica:

skriven

Se till att tala om för dina barn att han inte vet vad han går miste om och om han kände dina döttrar så skulle han ångra sig miljoner gånger för dom är så underbara!



Se till så dina barn förstår att det inte är något fel på dom.



Du verkar vara en underbar mamma, du kommer se till så dom får all kärlek dom behöver.



Min mamma har alltid varit min idol. Hon har alltid varit stark och tagit hand om oss barn så himla bra, vi har alla klarat oss bra utan pappa.

5 Spanienfrugan:

skriven

Oj, tänk att de förstår sånt redan! Imponerade.



SV:Vår bebis är beräknad till den 10 maj...så nu är det inte allt för långt kvar! :)

6 Elina:

skriven

Så skönt att vara ledig även imorgon, då kan ni bara njuta och mysa resten av dagen med gott samvete :-)



Vill han inte ha någon kontakt med prinsessorna eller? :/

7 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Har ni ingen kontakt alls?

Svårt det där hur man ska göra och hur man berättar och inte berättar...



8 ♥ Sojkas framtid ♥:

skriven

Så söt! :)



Jasså! Ja jag kanske borde kolla något avsnitt igen. :) Förra årets BB såg jag varenda avsnitt! :)



Kram!

9 Magda:

skriven

Förstår att du vill att tiden går sakta. Jobbigt att förklara för dem. Kanske en personlig fråga och du får svara om du vill, har ni någon kontakt? Skulle du vilja att han blev en del av deras liv om han skulle ångra sig eller har han satt sin sista potatis i ert liv?

Hoppas ni har haft en fin helg! Tycker du är så fantastisk med dina fina tjejer. Kram

10 Sandra:

skriven

Ja det tycker jag :)



Haft en bra dag?

Kram

11 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Åh små hjärtan då <3 Förstår att du vill att tiden ska gå sakta för hur förklarar man en sån sak på bästa sätt?



Sv. kommentaren kom fram ;)

Ja visst var de fina! men lite dyrt det där ena påslakansetet. Jag gillar inte heller när hon klättrar upp i vagnen egentligen, men står bakom henne hela tiden när hon gör det så hon inte trillar ner, ja jag kan faktiskt vara en riktig hönsmamma ibland även om man inte kan tro det ^^.



Gillar ju inte heller att visa så jätte mycket när jag är ledsen (inte för någon faktiskt) men sen behöver ju hon få se att vuxna också kan vara ledsna också om du förstår va jag menar :)



kram

12 Mamma till William och Wilma:

skriven

Godmorgon söta..Söt bild..Hoppas att du får en fin tisdag.kram

13 Carro - Foto:

skriven

Min lillebror har aldrig haft någon kontakt med sin pappa, han "försvann" när min bror var 3 månader. När lillebror sen var runt 4-5 började han prata mycket om pappa, men inte som att han saknade honom eller så för han visste ju inte riktigt vad en pappa var. Nuförtiden pratar han inte alls om pappa. Han har fina manliga förebilder runt om sig. För mig är det dock en gåta hur man som vuxen människa kan överge sitt barn vid 3 måns ålder och sedan skaffa 2 barn till med en annan kvinna, kan ju tilläggas att mannen har 5 barn sammanlagt, hurvida han har kontakt med dom andra har jag ingen aning om.



Nu vet jag ju inte hur din histroia ser ut, men jag tycker inte du ska oroa dig för att flickorna kommer fråga. Undrar dom något är det bara svara så ärligt som möjligt och aldrig undanhålla sanningen.



Kram Carro.