Nu är vi på väg!

3 kommentarer

Nu sitter vi på tåget på väg mot Stockholm.
Det är natttåg och vi är framme 6:30.
Väldigt skumt tåg måsgte jag säga. Många skumma människor och många som sover.
Jag och Petra har sagt att vi ska inte somna, då det var en snubbe här innan som gick och inspekterade alla som sov...
Ja som sagt ett lite skumt tåg!

Jag har bara 1 timme kvar på mitt batteri på datorn och inte ens uttag finns det! Inte ens en cafeteria.. Haha vad begär jag egentligen ;)
Men jag sitter och dricker min cider och fasar över att behöva uppsöka damrummet.
Vill helst inte lämna min plats..

         Självklart ska jag försöka uppdatera så mycket jag bara kan när vi är på plats.
Längtar!  

 
1 Jessica - Mamma till Max & Leo:

skriven

SV: Tack så mycket! Ja dom är helt bedårande. Precis som dina flickor!



Hoppas du får en alldeles strålande helg med mycket mingel!

2 emelie-mamma till elliott och leila:

skriven

oj vad jobbigt o åka nattåg. Vart åkte ni ifrån egentligen? snart ses vi =)

3 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Natt tåg är hemska.. har åkt det en gång och aldrig mer, haha..