1 Pernilla:

skriven

Fina du =)

2 Jenny ♥:

skriven

Fick inte tillfälle att säga det men klänningen var verkligen jätte fin! Hoppas resan hem gick bra! Kram Jenny ♥

3 jessica:

skriven

oh, la la!!

Gissar att dom små blev glada när mamma kom!! =)

4 Therese - Sockenvägens Söta:

skriven

Du var verkligen jätte fin <3 Å skoj att få se fler bilder från zumban :-D Trist att inte fler var med bara. KRAM KRAM

5 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Jättesöt!

6 Renata - gravid v 37:

skriven

Heting!!



Och ja du, det börjar minst sagt bli tungt nu! Jag tar en dag i taget nu, för jag har nog börjat bli lite väl otålig nu!

7 Maria - mamma till ps-trillingar & 2 stora barn:

skriven

Ah vilken snygging! Sista sekunden köp kan bli de allra bästa köpen!

Kram

8 Martina- mamma till Novalee:

skriven

Jösses vilken fin klänning!!



Sv. Jo det har krånglat riktigt mkt med FK men nu under denna veckan ska ja tydligen få mina pengar i alla fall.. hade verkligen hoppats att få mer men är iaf nöjd med att jag får lite som tur är.



Hehe ja hon tyckte hon skulle ha hela sängen ja! :P Nu när vi hämtat hem min gamla stomme så blev det väldans mycket trängre igen eftersom jag blivit så van vid att kunna trycka mig mot väggen när hon kommit in på natten men nu inatt har jag nästan trillat ur sängen istället :P

9 Julia:

skriven

Det var jätteskoj att få träffa dig, alltid så kul att få träffa dom vars bloggar man följer :)



Lite tråkigt att vi pratade så lite, det var många jag ville prata mer med men nästan bara sa hej till det får bli nästa gång :)

10 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

supefin verkligen! :)