Happypancake?

8 kommentarer

Vad anser folk egentligen om dejtingsidor?
Vad jag vet så kostar allt, man måste binda upp sig och betala massa pengar.
Nu har det blivit mycket dejtng snack här på sistonde, men roligare det än bajs och feber? ;)

Kan man träffa någon över nätet, alltså som är seriös och som inte bor 10 mil bort?
För det anser jag ju vara ett problem, för vem vill köra fram och tillbaka bara för att träffa någon.
Nej tack!
Låter som jag är desperat och verkligen letar kärlek, det kan jag säga att det gör jag INTE!
Men å andra sidan kan jag ju inte hjälpa att jag funderar mycket på hur, var, när träffar man någon, om inte över nätet?
Ica eller Hemköp? Tror inte det.. Jobbet? Tror inte det... På stan? Inte troligt!

Det kommer när det kommer, men under tiden har jag registrerat mig på Happypancake (igen, jag hängde där lite för ett par månader sen)det är en gratis dejtingsida. Jag vet dock inte hur seriösa människor man kan hitta där.
Det återstår att se, och jag lovar att om jag finner någon genom den sidan så ska jag uppdatera er om det!
Men Mina barn är fortfarande viktigast av allt och dom är alltid nummer 1!

Har ett foto på Leon i mitt sovrum och där står M och I, pekar och säger "Lea".
Sötnosar!

Tidsinställt

 

 
1 Alexandra:

skriven

Jg träffade min sambo över nätet, funkade hur bra som helst. Nu har vi dessutom en dotter på 4 år :)

2 Camilla:

skriven

Min moster träffade sin sambo på match.com

3 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Hur var påsken?



Det är dåligt att folk måste betala för att vara med på dejtingsidor...



Jag träffade min sambo på en chattsida, men det var ingen dejtingsida. Skulle aldrig betala för något sånt!

4 Magda:

skriven

Maken och jag träffades för 8år sedan via detingsida på nätet (spraydate) vi är nu gifta 3 barn och det sa klick direkt för han var så grymt trevlig och snygg rumpa :) Så visst kan man träffa den rätta på nätet.

Sänder hur mycket lyckönskningar som helst till dig.

Tror att man ska vara redo men inte att man letar ihjäl sig för att hitta sin kärlek. Ibland kan han bara vara där :) Kram

5 Renata - gravid v 34:

skriven

Jag har flera vänner som har träffat sin partner bi nätet och det har funkar väldigt bra för dem så kör hårt tycker jag!! :)

6 Petra:

skriven

Så fina foton.



Ja du jag har ingen vidare erfarenhet av dejtingsidor. hör ju mkt , men ja jag vet ej. Sen är de svårt att veta var man kan träffa ngn. Jag har sj varit ensamstående med Cornelia. Man var ju inte ute och festade eller så ens var ute. Jag hade ju alltid henne. Svårt de där. Men vi ska nog lösa de ;)



Ja jag blev så arg igår på hennes fröknar. ILLA!!



Jodå de gick bra på BVC han fick OK stämpel i rumpan =)

kram

7 Martina- mamma till Novalee:

skriven

Tycker inte det är något fel på dejtingsidor. Finns nog många som hittat sin stora kärlek där igenom men det är ju det där med att åka så långt!

Min stora kärlek träffade jag genom en kompis, hade bara hört talas om honom innan men när jag väl träffade honom jösses så kär jag blev!! <3

Dock bodde han ju 13 mil ifrån mig men vi flyttade i stort sett ihop efter en och en halv månad tillsammans och sedan flyttade jag helt in hos honom när min student var över :)



som sagt det kommer ju när det kommer

8 Lina:

skriven

Träffade min pojkvän på http://www.datedirekt.se han var en goding det såg jag direkt. Kärlek vid första ögonkontakten.