God morgon lördag!

4 kommentarer

Kl är 8 och det är 9 grader ute, verkar lovande! Hoppas det inte ska regna bara.
Nu väntar vi på morfar som är och handlar frukost, sen ska vi göra vid oss, köra in till morfars jobb och få sommardäck på bilen.
Sen kör vi hem till Tollarp för eftermiddags bus med Nova och Loke.
...och ikväll blir det till mamma och pappa igen för att ut och äta nånstans i stan. Dom firar nämligen 28-års bröllopsdag idag! Grattis grattis.
Snällt att vi fick följa med ut då va;) hehe, jag är chaffis, kan va därför!

 
1 Anonym:

skriven

Jag förstår precis vad du menar, och jag tycker egentligen oxå att det är lite fel. Men tyvärr verkar det ju vara åt det hållet samhället är på väg...

Jag jobbade som skolfotograf innan jag fick viggo, och redan då insåg jag att det är STOR skillnad på "då och nu". Tjejerna i 2 klass pratade redan om att snärja killar, smink och vem som hånglar med vem...

Tragiskt men sant !?



Ha en mysig dag !

Kram

2 Linda!:

skriven

Ja fick så svår hf med henne så höll på att strycka med.. Så vart ett akut snitt på henne oxå. Så förstod inte att jag fått barn förens hon va nån månad.. Va bara nån jag skulle ta hand om ett tag.

ja de va skönt att vi visste nu vad vi gjorde sond och så..

3 Sofie - Mamma till två små:

skriven

Så fina bilder.. Vilken liten mys mage du hade!

4 Petra:

skriven

Så fina bilder. Fin mage du hade.

Låter som en bra dag