24 TIMMAR

Kommentera

Japp, på 24 timmar kommer jag inte kunna använda min mobil, KATASTROF.
Klockan ett så slutade min telefon att fungera, jag fattade absolut ingenting. Och jag hade inte en tanke på att det faktiskt kunde vara så att jag inte betalt räkningen.
Nu när jag tänker efter så kan det ha varit så att räkningen följde med i bilen och i bilen stannade den så när det väl var dags för betalning så saknade jag inte den!
HAHA.
Ingenting fungerar som det ska utan telefon. När jag fick veta att räkningen inte var betald så tog jag snabbt fram internetdosan och fram med telefonen och skulle betala.. Utan att tänka först.. Tog foto på tjejerna och skulle skicka till mamma o pappa, men nehe det gick inte nej.
Jag får lite smått panik faktiskt att veta att jag inte kan skicka tillbaka på sms, kolla fb, kolla mail osv.. jobbigt..