Måndag

3 kommentarer

Imorse var det jobbigt att gå upp.. Märktes att det var måndag morgon..
Vaknade kl sex, somnade om 10 minuter, vaknade igen, tänkte äh sova liiite till.. 5 minuter till, vaknade, och så höll jag på tills klockan var 6,40! Dagis halv åtta! Jag måste skärpa mig. Måste gå upp i tid..
Barnen hörde att jag var uppe och stod och "ropade" på mig.
Vi blev bara 5 minuter sena faktiskt = )
Och idag var det meningen att dom skulle vara där till halv fem, men jag slutade tidigare så jag kunde hämta mina älsklingar halv tre istället!
Dagispersonalen bara skrattade när jag kom, jag har förklarat för dom vilken elak mamma jag känner mig som...

Men som vanligt så ville M o I stanna kvar och leka, då dom precis hade ätit mellanmål..
Dom är så duktiga mina små tjejer, sa till dom att gå in och tvätta sig :

...och det gjorde dom.. ställde sig på pallen och började tvätta händerna ! = )

Ikväll har vi haft mormor och morfar här! Ätit och myst..
Melissa o Isabella skriker av glädje när mamma o pappa kommer innanför dörren.

Nej nu blir det sängen, imorgon är jag ledig och vi har en fullplanerad dag.
Förmiddan spenderas i Färlöv med Pernilla och pojkarna, och även Lina med sin lilla pojk,
eftermiddan spenderas hemma i Tollarp med Linnéa o Saga !

 
1 Sandra Tvillingmamma:

skriven

Vilka fina tjejor du har! Min e födda 16 aug -10 så nästan lika gamla! Va stark du måste va som klarar av allt själv. Väldigt imponerad! Kram Sandra

2 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

svårt att ta sig upp så tidigt :p

3 Lilla H:

skriven

man e så förvånad över hur bra "pli" dagis har på dem