Cypern =)

2 kommentarer

I september fyller Camilla (min svägerska) 30 år och min mamma 50.. flickorna fyller ju 1 år också men det ska ju såklart firas med kalas..
Men Camilla och mamma vill inte ha kalas och vill inte fira, så då kanske vi tar och åker på semester istället! Till Cypern.
Har alltid varit väldigt anti att ta med små barn på utomlandssemester, men dom är ändå 1 år då så det ska nog gå ganska bra!
Hade varit hur kul som helst att åka, så det får vi hoppas på!
Efter jag varit på Cypern 20 ggr så slutade jag räkna, men man kan väl säga att jag älskar det stället?



Jag på cypern för något år sen..


Prästen var här idag och gick igenom dopet.
Faddrar eller gudmor/gudfar kommer vara Peter, Camilla och Sarah.
Camilla till Melissa o Sarah till Isabella, sen min bror till bägge.
Sarah är flickornas faster.
Min faster Anette ska läsa två verser och min kusin Jacob ska hänga änglarna i trädet.
Är lite nervös faktiskt, men det ska nog gå bra!

Flickorna sover och jag funderar på om inte jag också ska ta och göra det... fast känner jag mig själv så stannar jag väl uppe ett tag till!

 
1 Morfar:

skriven

va ska ungarna säga som ska bada:)då??

2 sandra söderling:

skriven

Åhh de kommer bli jättebra tror jag :)

vi får bestämma en dag nästa vecka snäckan! kram på er