Ännu en gång...

Kommentera

... har jag inte ett enda nr !! Eller jo några som fanns sparade på en gammal telefon jag hade hemma, men det var ju inte speciellt viktiga nr då den telefonen är 2-3 år gammal..

Blev väck i söndes morse 03:00 av mamma som frågade "vill du jobba?".. haha, klart man ställer upp.. Så det var bara att stiga upp och göra sig redo för jobb.
Det gick bra och det kändes som sist, ja att man aldrig varit därifrån. Kan vara för att ingenting någonsin förändras där heller!

Jag och Lilian hade 50 frukost, så det var lyx. Men sen hade vi ju disken och mat till lunchen med så vi hade att göra!
När vi kört ut maten på lunchen så stack vi hem..
Och mitt i allt detta så skulle jag gå på toaletten, vilket jag ångrar nu. Självklart skulle det ringa i min telefon (innan besöket) så den fick följa med in, men jag slant och tappade den rakt ner i toastolen!! Fick lite smått panik, telefonen funkade en halvtimme sen hängde den sig och det enda som visas på den nu är det satans jävla äpplet! Den vill inte alls som jag.
Men ringde till tre och i veckan får jag en iphone 4 32 gb =) (heter det va?)
Men det som retar mig mest är ju att alla nummer är borta, IGEN!!!

Nej nu har jag inte tid att sitta här mer, ska föna och platta, sen om en stund ska vi till Jessica i Tollarp =)



by the way, så är det denna färgen jag vill ha på håret, INTE den jag har nu, men får inte riktigt till det!! =(