separationsångest!!!

En kommentar


Nu tyckte jag att det var dags, eller nej faktiskt inte egentligen.. Jag hade gärna haft barnen inne hos mig till dom kunde tala om för mig att "nej nu vill vi inte sova inne hos dig mer".. Men nu har jag flyttat ut iallafall.

Funderar på att lägga mig inne hos dom på golvet, bara en natt till.. men vad tjänar det till. Förr eller senare måste jag sova i mitt alldeles egna rum =(
Så tomt, undra om jag överhuvudtaget kommer kunna sova !

Så idag har vi inte hunnit med så väldigt mycket. Var på jysk och ekohallen och sen hemåt och började möblera om.
Sängen fick jag vänta med att flytta tills pappa kom.
Och när mamma kom vid sex så blev det pizza! Mitt i veckan, det är nice ;)

Idag har jag även köpt födelsedagspresent till mina älsklingar som snart fyller 1!!
Vad det är får ni se när dom fyller år = )

Melissa o Isabella♥

Egentligen skulle väggarna vara rosa med en hello kitty fondvägg.. Men som sagt så vet jag inte hur länge vi stannar här, hade jag fått välja så hade vi flyttat för länge sen, men det är så jäkla svårt att få tag i en marklägenhet!
Men börjar fundera på att jag kanske får acceptera att det är här vi ska bo ett par år framöver..
 Ja jag vet inte..
Rummet är inte färdigt då det förtillfället står tre spjälsängar och en ska bort.
Hyllor och vägglampor ska köpas osv..

och här ska jag sova framöver..
Inte riktigt färdigt här heller, och hade gärna bytt ut tapeten även i detta rum, men som sagt..
Bordet som ni ser med alla grejer på ska bort, men har inte lyckats sälja det än.. någon ;)?

 
1 emma:

skriven

Men så söta flicor du har tjejen :)