Andys lekland

2 kommentarer

Igår var vi på Andys med Madde o Mira.=)
Första gången jag var där. Trodde nog att det skulle vara större, men det var ju fullt tillräckligt!
Vi satte oss inne i bollhavet och stannade där! Melissa och Isabella som annars är väldigt framåt dom bara satt ner, säkert 10 minuter, innan dom fattade att man faktiskt kunde röra sig bland alla bollar!

Mira in action, ja och pappa Jimmie fick va med lite också ;)

Melissa lite fundersam..

Isabella

Här tappades något...

Framåt tre tiden kom även Jessica och Sofine, och Madde m familj körde hemåt. Mira sötis var trött efter dagis =)

Det var en mycket trevlig em och på söndag ska vi nog dit igen. Om inget kommer emellan!

På kvällen kom Mia hit och passade flickorna. Hade precis lagt dom för att dom skulle sova, men så fort dom såg Mia så hoppade dom upp från sängen och skulle busa. Dom skulle minsann inte sova!
Så tredje dagen dom var uppe på övertid och det fick Mia erfara! Framåt halv nio var dom inte roliga att ha med att göra ;)
Men när jag kom tillbaka vid nio så sov dom !
Ja just det, Mia kom hit för att jag skulle köra till Helsingborg och hämta en spjälsäng. En likadan som Isabella har. Men nu idag när jag satte in den nya sängen så såg jag att dom inte var identiska.. men men.
En ny säng fick Melissa iaf, så nu har jag en spjälsäng till salu. intresserad, någon?


Ett vitt spjälskydd medföljer = )

Mobil till spjälsäng, någon ? ;)

 
1 Lilla H:

skriven

Lekland är så kul för barn i alla åldrar!

2 felicia - 19 år och mamma:

skriven

dom är så vansinnigt söta! :-)



har de haft vattkoppor? tyckte jag läste nåt sånt i tidigare inlägg?