Rea

En kommentar



Vet inte riktigt varför vi åkte in till stan idag, med tanke på att rean är i full gång. Gick ju knappt att gå i affärerna! Och jag vet inte vad det är med folk, man kan be dom jätte snällt 20 ggr och ingen reaktion, står kvar på exakt samma ställe, FLYTTA ER ERA DUMMA JÄÄÄVLAR, ja så blir det till slut. Nästan iallafall.
Hatar rea, helt utplockat och hittar man väl något så finns det inte i storleken man vill ha.
Hittade absolut ingenting till mig själv, men självklart till tjejerna.. =)

Dom brukar alltid sova när vi är inne i stan, men Isabella var faktiskt vaken nästan hela tiden, men sen blev det för mycket så hon slocknade =)

På vägen hem syndade jag lite och körde inom mcdonalds.. Fick bli en kycklingburgare och pommes. Sjukt längesen faktiskt så det var riktigt gott!
Under min graviditet så hade jag dille på is, kunde köra in till stan (bodde i färlöv sista tiden) bara för att köpa is. Alltid till Max, en stor cola och en mugg med BARA is! Så idag sa jag till dom att ta riktigt mycket is i drickan, men det var inte lika gott som innan =/ Det var mest kallt och hårt att tugga.

Fick även bli en tur till maxi. Mamma och pappa skulle dit och handla till nyår så då passade jag på att följa med. Det ekade liksom i mitt kylskåp.
Finns ju både ica och hemköp här i tollarp, men maxi är helt klart bäst då dom har "dubbelsits". Det gillas verkligen. Förstår inte varför ingen annan har det.

Flickorna turades om att vara vakna, men slocknade lagom till det var dags att köra hem igen =)

Köpte färdig laxpytt som jag stekte när jag kom hem, var inte direkt någon höjdare men gick att äta..


Imorgon kommer flickornas farmor och mormor =) Vi ska äta frukost och mysa massa med flickorna! Är så glad att deras farmor m familj finns i deras liv.
Nej nu blir det sängen för min del med, flickorna somnade vid tio och vaknar väl som vanligt vid åtta imorgon. Imorse vaknade dom halv nio, men kände mig ändå inte ett dugg utvilad.
Men men..


God natt =)

 
1 Lelle:

skriven

Känner igen det där! När man var gravid så var alla så snälla och rara och flyttade sig och hjälpte till, men nu när man kommer med en vagn så är det ingen som ser dig ens! Grrrr =)

Kraaaam